2013年9月3日 星期二

舊Yahoo Blog用戶如何使用Blogspot


如何添加Banner?
以前在Yahoo Blog時不知道什麼問題總是upload不到banner,經過一番搏鬥之下(我的照片總是過大) 總算找到在Blogspot 添置banner的方法。

設計(右上角) --> 版面配置 -->標頭

基本上所有有關版面的設計都在這裡處理。


如何修改自訂網址 / 標題?
Blogspot 的好處在於可以設定一個個性化的網域 - XXXXX.blogspot.com
如果覺得剛開Blog時隨便填的網址 / 標題不滿意,可以以以下徒徑修改:

 設計(右上角) --> 設定(左邊) --> 基本 --> 標題 / 網誌網址



如何設定不需輸入驗證碼?
我們無法令自己在別處留言不用輸入繁複的驗證碼,但可以為自己的Blog刪去這個無謂的功能,促進留言量。所以請大家廣傳這個方法,這樣就不用到處受制。

流程如下:設計(右上角) --> 設定(左邊) --> 文章和留言 --> 顯示字詞驗證 --> 否






如何設定文章分類?
Blogspot 似乎沒有這個功能,上網搜尋到一個方法--標籤。
版面配置 --> 新增小工具 --> 標籤 --> 標題改為文章分類(下面小友的選項是"所有標籤"、"依頻率"、"清單"、"顯示文章數",當然標題和這些都是隨意的。)


如何加Blog友?
研究 ing;暫時只知道可以輸入想加的Blog的網址在訂閱名單。




如何可以將長篇大Blog縮小,添加 "繼續閱讀" 按鈕?
如果使用沒有特定設定過的模版,每篇文章的內容都會從頭到尾顯示出來,非常混亂。但其實是可以設定成像以前Yahoo Blog般按"繼續閱讀"鍵才進入該篇網誌細閱。

寫網誌時 / 編輯文章 --> 插入繼續閱讀標示,放在想顯示的內容(多數是第一段 + 第一張相)和想隱藏的內容之間便可。






14 則留言:

  1. 真係好有用呀!
    你應該加番個「追蹤者」小工具(喺更多小工具tab入面), 咁人地就可以好方便add到你個blog
    相反, 如果你去到一個blog係冇呢個掣, 就只可以抄低個address, 人手add落訂閱名單

    回覆刪除
  2. 如果研究到其他o野請繼續分享

    回覆刪除
  3. 過來打聲招呼先. 呢邊d功能都要研究下.

    回覆刪除
  4. 吾識add你呀,你得閒教我啦

    回覆刪除
  5. 小友, 我都開左個blogspot, 但加唔到你, 但我加到其他人. 我見島sir同你都係用hk.blogspot.com, 你地兩個我都加唔到, 留言又回用驗証碼. 但其他純粹用blogspot.com既網友, 好容易可以加到, 留言又唔駛驗証. 我一舊雲, 仲有就係, 似乎用左google +, 彈性大好多, 又唔知係咪呢個原因加唔到你.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我終於搞掂, 仲加理你啦. 不過, 你要等到9月17日至蒲頭呀.

      刪除
    2. 小友, 你真好, 臨去旅行前仲教路blogspot如何運作, 那個設定文章分類 和 長篇blog縮少, 對我來講好有用.

      刪除
    3. Last night I already 設定文章分類 和 長篇blog縮少,but without picture, it looks weird, right now it looks much better^^

      刪除
  6. 打個招呼, 旅途愉快.

    在"設計" ->"版面配置" -> "新增小工具" -> "更多小工具", 新增"追蹤者", 方便更新你的訊息, 或乾脆加入google+ 也可以.

    回覆刪除
  7. Hello 小友!I'm here - http://angelang1126.blogspot.com/!

    回覆刪除
  8. Thank You 小友 for your sharing^^
    I'm BK 網友 of Yellowline at Yahoo blog, come to visit me:http://burgerkingsf.blogspot.com/

    回覆刪除
  9. Hello 小友!我是狂小子Time Is Changing……

    回覆刪除