2013年9月27日 星期五

我蒲頭啦


小友已經回到英國,近幾天比較忙,無暇更新,上一上水跟各位已遷到Blogspot的朋友say個hi~

關於Blogspot的操作,還是有很多不懂的地方。最大的問題是Blogspot沒有 "blog友",只有followers。而添加followers和讓別人添加你的前提似乎是要先有一個類似facebook的google+ account。但我不想開通google+ account,因為上面似乎有不少我認識的人,而我根本不想讓任何現實中經常接觸的朋友會看到我這個Blog. 簡單來說,我不想將Blog和Google+連結在一起,我只想保留Blog裡面的那個"小友"身份。
除了手動將網址加入閱讀清單,還有什麼其他辦法可以方便大家add我? 會不會麻煩到大家?

32 則留言:

  1. you can refer to my blog, I wrote an article about blog and google plus

    回覆刪除
  2. 可以唔link個blog去google+架.

    回覆刪除
  3. 你已用了追蹤者的功能, 應該都ok, 但我好像未試個收到我追縱的blog的訊息 ...... 我都唔知有咩用.

    開 google+ 都ok嘅, 我只係填左我係男性, 和個blog的網址, 咁就冇洩露身份的憂慮了 .......有左google+, 會多d人知道blog的訊息

    回覆刪除
  4. 暑假咁快就完。
    我一早加咗你喇小友,你有無喺你閱讀清單加你啲BLOG友?

    回覆刪除
  5. 小友....你嘅最新網誌可出埋日子,即係邊個小工具 ??

    回覆刪除
  6. 仲有....要做問題導遊 :-P.....點樣在底部整最新文章和舊文章? 點將留言好似你咁整在頂部方便睇 ? 求指教...謝謝

    回覆刪除
  7. 我都未有心機去 study blogspot, 而且未係好明點樣搬 yblog舊 blog過嚟, 不過, yblog仲會 up-date 埋 d手尾, 十月中之後先會 frozen yblog !!!

    回覆刪除
  8. 小友, 加了你, 我都沒開通GOOGLE+。

    回覆刪除
  9. 好耐無見啦,有無掛住我?嘻嘻

    回覆刪除
  10. 小友, 你的新blog很好啊.
    我亦有Google+難題.

    回覆刪除
  11. 我也不想將Blogspot和Google+連結在一起,但已有很多blog友用Google+,所以開了Google+,就不和Blogspot連結,現在攪到手機登入不了自己的Blogspot =__=

    回覆刪除
  12. 其實你可以用另一個名開...呢個假如有舊朋友search到..不用就算啦!反正未有文章...Blogspot的私人權限辦得不好..一係全開放..一係自己朋友...可能我也未弄清如何設定吧!..反而Xuite仲好...同Yahoo一樣...既公開但又有得獨立每篇set權限...一個Blog可分裂不同日誌...再每一個日誌也可再set過...總之好玩過blogger...起碼我一陣已懂得有咁多用途..blogspot我硏究左好耐也好似冇咩功能

    回覆刪除
  13. HEHE, 小友原來你個名有咁既意思,好有意思呀!

    回覆刪除
  14. 你有無繼續寫blog呀 ? 我係 "we share" 輕鬆搬家, 所有yahoo blog 搬到過去, 可能會係嗰便寫嘅 ! 你都可以試下搬.... my a/c : http://weshare.hk/lor108 , 反而 blogspot 仲未搬, 因為要自己搬, 有d煩呀 !

    回覆刪除
  15. sina取消了匿名留言,要留言請去misshaitang.pixnet.net,也可以用yahoo id登入留言。

    haitang

    回覆刪除
  16. 聖誕快樂,平安幸福!

    haitang

    回覆刪除
  17. 恭喜新春大吉!事事如意!

    回覆刪除
  18. 您的学校很漂亮,相信您已经毕业了。

    回覆刪除